NedirTv Yazılım Teknolojileri Semineri

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba 🙂

Günlük telaşlara kapılıp, blog yazmaya çok vakit bulamayınca ve bu sürede çekirdek ailemize yeni bir sahış eklenince iyice unuttum buraları. Çok sevdiğim etkinliklere bile gidemez oldum.
Birkaç ay önce yine bir NedirTv etkinliğinde herşeyi özlediğimi farkettim ve silkinip kendine gel artık diyerek bazı adımlar attım hayatımda 🙂
nedirtv_logo_small

Cumartesi günü bu adımlardan birinin meyvesini alacağım 🙂
Her zaman bilişim sektöründe birşeyler öğrenme ve öğretebilme hevesinde olan ben için ilk adım…
Belki birçoğunuza bu ufak bir adım gibi gelebilir ama benim için büüyyyüükkk bir adım 🙂 Acayip heyecanlıyım yalan yok.

Hala kayıt olmadıysanız : nedirtv2015.eventbrite.com

Gelin bu cumartesi bu seminerde bulunan birçok güzel insanı dinleyin. Konuşalım, soralım, öğrenelim.
yts

Bir Cevap Yazın

